FAN Courier ARAD

FAN Courier Arad Calea Bodrogului - servicii de curierat rapid in municipiul Timisoara, apartinand companiei FAN Courier.
FAN Courier este liderul serviciilor de curierat din Romania. Servicii oferite: curierat intern, curierat international, servicii speciale, efan si eurocargo.

• Adresa
punct de
lucru:
Calea Bodrogului,
nr. 18,
Arad, judetul Arad
 Telefon:
0257-250.988,
0372-739.742
 Mobil:
0745-604.128,
0723-604.128,
0724-322.051
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

»  ALTE FIRME de curierat in ARAD


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
FAN Courier vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.

OPTIUNI DE PLATA:
• Numerar (in lei)
• Prin banca (virament)


Servicii oferite:
Curierat rapid national, Curierat rapid local, Curierat rapid international, livrare colete
Cuvinte cheie:
FAN Courier Arad, curierat Arad, locatii FAN Courier, curierat rapid Arad, contact SC FAN Courier Express, curier rapid

24 comentarii:

  1. Fan courier oriunde cu placere in 12 ani lumina. Neseriozitate nu raspund la telefon mint in legatura cu livratul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa este

      Ștergere
    2. Asa este! Bataie de joc , nu le e rusine .Din 5 numere de telefon pe care le au afisate nu raspund la nici unul , iar cand o fac raspund sec si in scarba. Livrarea intarzaie 3 zile .

      Ștergere
    3. Asa este , cel mai neserios serviciu de curierat.Bataie de joc , nu le e rusine .Din 5 numere de telefon pe care le au afisate nu raspund la nici unul , iar cand o fac raspund sec si in scarba. Livrarea intarzaie 3 zile .

      Ștergere
    4. Sunteti de toata jena,sun de jumatate de ora la toate numerele existente,si nu raspunde nimeni,aveti macar un gram de profesionalism si raspundeti...Ne pare rau dar.... nu mai preluam comenzi astazi,nu avem masina la dispozitie ect...penibili !! Am mai avut un colet la voi si 2 saptamani nu am primit un telefon sa ne spuna macar,il avem veniti sa l luati nu avem timp sa vi l livram,il banuiam pe saracul om ca minte si nu a trimis coletul.

      Ștergere
  2. Gunoaie nu raspund la niciun numar din cele 5 ..astept comanda de o saptamana si nici acum nu a venit ..jalnic foarte jalnic !😠😠😠

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact aceeasi problema o am si eu ... nu se raspunde la telefon ... ironia sortii este ca isi pierd clientii poate cineva in loc sa astepte colet ar dorii sa livreze unul... bataie de joc!

      Ștergere
  3. o duceti asa de bine ca va permiteti sa nu raspundeti la tel?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oare cei de la protectia consumatorilor sau de la ANAF au alte numere de telefon ? Daca doresc sa-i amendeze si sa le trimita amenda prin FAN CURIER cum ii contacteaza telefonic?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca ar trebuii sa ne adunam fortele si sa-i dam in judecata pentru lipsa de interes fata de cei care platim curierat rapid si nuprimim marfa decat dupa o saptamana si sa le cerem daune materiale

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma da cineva raspunde ??? De k ora sun si nimik

    RăspundețiȘtergere
  7. nu raspunde nimeni.astept un colet de o saptamana.bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  8. Jalnici,serviciu curierat...?...deserviciu...

    RăspundețiȘtergere
  9. Astept de 4 zile un colet,iar la numerele de telefon nu raspunde nimeni ! Vreau sa vad daca la Protectia Consumatorului o sa raspunde-ti ! Ordinarilor !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Din pacate sunt de acord cu toate comentariile de mai sus. Sunteti neseriosi. In loc sa va cereti scuze pentru serviciile de proasta calitate , preferati sa nu raspundeti la telefon. Rusine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dezamagire totala si neprofesionalism maxim!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am trimis in data de 8 decembrie 2016 un plic de la Bucuresti la Curtici. Suntem in 20 decembrie 2016 iar plicul nu a ajuns la destinatie. Nimeni nu mi spune unde este plicul si cind va fi livrat. Valoarea plicului este de 720 lei. La telefoanele de la Fan Curier Arad nu raspunde nimeni. Da. foarte prost serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am trimis un plic acum 12 zile de la Bucuresti la Arad. Plicul nu a ajuns la destinatie si nici nu se stie unde este.

    RăspundețiȘtergere
  14. De o saptamana am facut o comanda pe net nic astazi dupa atata timp nu a ajuns coletul si in plus am mai cumparat de la flanco un aragaz cu livrare luni 20.12.2016 trebuia dus din timisoara si nimic nici la telefon nu raspund nici la fix nimic niste neseriosi

    RăspundețiȘtergere
  15. Aloooooooo ! Firma lu Peste ! Astept un colet de 10 zile !

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt pe deplin de acord cu toate comentariile. Am patit si eu la fel in repetate randuri, sunt total neseriosi, greu raspund la telefon, sunt sfidatori, nu se tin de cuvant, livreaza cu mari intarzieri coletele. Am asteptat un aparat medical pentru mama si au intarziat mai bine de o saptamana, in alte cazuri au intarziat si mai mult. Sincer eu cat pot ii ocolesc si acest sfat le dau si viitorilor posibili client.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu personal nu am nimic de reprosat la adresa lor, sunt multumita de ei. Au fost prompti (si sunt in continuare) de fiecare data cand am apelat la ei.Coletele trimise din vestul tarii catre centrul tarii s-au executat in maxim 24 de ore si nu a fost perioada cand am sunat la ei si nu au raspuns imediat. Poate e norocul meu, poate nu, nu se stie, pot spune doar: Mult succes in continuare si tineti-o tot asa cum va stiu eu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Servicii execrabile! Cel mai penibil curierat, cei mai scarbiti angajati; sa nu mai aud de ei in veci!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Servicii execrabile, sa nu mai aud de ei in veci!!!Astept un colet de 1 saptamana si nu este prima data. Din pacate nu a fost optiunea mea sa apelez la ei; m-am exprimat aici mai mult din frustrare si de prea multi nervi acumulati

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori