FAN Courier BISTRITA

FAN Courier Bistrita Str. Subcetate - servicii de curierat rapid in municipiul Bistrita, apartinand companiei FAN Courier. FAN Courier este liderul serviciilor de curierat din Romania. Servicii oferite: curierat intern, curierat international, servicii speciale, efan si eurocargo.

• Adresa
punct de
lucru:
Str. Subcetate,
nr. 10 A,
Bistrita,
judetul
Bistrita-Nasaud
 Telefon:
0263-234.226,
0372-739.739
 Mobil:
0742-270.428,
0721-270.428
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
FAN Courier vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.


OPTIUNI DE PLATA:
• Numerar (in lei)
• Prin banca (virament)


Servicii oferite:
Curierat rapid national, Curierat rapid local, Curierat rapid international, livrare colete
Cuvinte cheie:
FAN Courier Bistrita, curierat Bistrita, locatii FAN Courier, curierat rapid Bistrita, contact SC FAN Courier Express, curier rapid

9 comentarii:

  1. Oare cat timp trebuie sa treaca unui colet expediat din Baia Mare pana la Bistrita?Daca prin posta face 3-4 zile, uneori chiar mai ,pretul expeditiei este mai modest,la d-voastra,cred ca coletele zac prin magazii fara sa ajunga la destinatar!Dar pretul?Atunci unde este eficacitatea,rentabilitatea,corctitudinea si respectul fata de profesie(munca)?Dezinteresul nu are ce cauta in asemenea institutii chiar si particulare!Ce incredere sa mai am pe viitor sa apelez la serviciile care se fac in asemenea mod.Nu mi-o luati in nume de rau!Am vrut doar sa atentionez sa nu va pierdeti increderea in clienti!Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti nesimtiti si ff comozi

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Cei mai rai , coletele ajung incoplete si zdrobit tot in ele

      Ștergere
  4. Dezinteres, neseriozitate, nesimtire angajati...din pacate aceste cuvinte caracterizeaza fan courier Bistrita. Poate daca personalul si-ar da mai mult interesul in solutionarea problemelor, in loc sa iti raspunda sec "daca nu va convine faceti reclamatie la Bucuresti" problemele ar fi rezolvate si toata lumea ar fi multumita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Serviciu prost facut, bani dati de pomana

    RăspundețiȘtergere
  6. Platesc pret pentru transport ca pe urma sa trebuiasca sa merg eu la sediu sa imi ridic coletul!!! Pentru ce mai cereti bani pentru transport? Da 40 de km sa merg cu masina mea. 40 pe sens. Cu copii dupa mine si asa mai departe. Ca sa ies cat de cat la un pret moderat.pt astia 40 de km voi mi-ati cerut inca 40 de lei in plus la transport. Bani virati in avans, inainte sa imi fie livrat coletul. Apoi inca 20 transportul de la expeditor la ei in firma. De tot kktu. In total 60 de lei!!!! Poi e normal asa ceva? Mi se livreaza marfa din toata tara si platesc 15, 17 lei transport si mi se lasa la usa. Si voi???? In viata mea nu mai cumpar de la firme care au contract cu voi!!! Sau sa apelez la serviciile voastre? Nici nu mai intra in discutie! Mai bn imi livrez coletul personal. Ingrozitor asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. daca un colet este trimis fara verificare,de ce permiteti destinatarului sa deschida coletul si apoi sa-l trimita ramburs iar dv iltreceti a refuz colet?doar ptr.unele cunostiinte faceti asta?ati lasat colet a destinatar in bistrita,ati operat in calculator ca l-a primit ca dupa ,in aceeas'zi sa-l treceti la refuz colet

    RăspundețiȘtergere
  8. alo,curier bistrita,cum va faceti treaba?pe cunostinte?va bateti joc de oameni?RUSINE

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori