curierat rapid Urgent Cargus Calarasi Str. Varianta Nord

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Str. Varianta
Nord, nr. 1,
(in incinta
Prodpan),
Calarasi,
Judetul
Calarasi
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.30
Marti: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.30
Miercuri: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.30
Joi: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.30
Vineri: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.30
Sambata: inchis
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

3 comentarii:

  1. Buna ziua! De 24 de ore am primit mesajul ca marfa imi va sosi in cursul zilei si....nimic...ff urat, nu a raspuns nimeni la tel, desi aveam si nr de tel. al curierului , si al unui alt curier...cine raspunde ca eu am pierdut bani, prin nelivrarea la timp al coletului????????????

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! De 24 de ore am primit mesajul ca mi se va livra coletul in cursul zilei, si...nimic....fff urat. curierul nu raspunde la tel, mai am un nr de tel al unui curier,nici el nu rapsunde, nici la sediu nu a raspuns nimeni. Cine plateste ca eu pierd bani datorita nelivrarii la tmp al coletului?????????? daca as primi un raspuns.....ar fi foarte bine! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnilor cum este posibil sa dureze expedierea unui colet achizitionat prin Emag din data de de 11.07.2016 si sa nu ajunga prin curier Urgent Gagus nici macar astazi joi 14.07.2016 cnd am spus ca este urgent. Atunci cand sunteti contactati nu raspundeti sau lasati omul pe fir sa astepte mult si bine.Cred ca si din alta tara sosea un colet mai repede decat din Cluj . Rusine pentru serviciile dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori