curierat rapid Urgent Cargus Galati Str. Brailei

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Str. Brailei,
nr. 338,
Galati,
Judetul
Galati

 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !


ORAR:
Luni: 09.00 - 18.00
Marti: 09.00 - 18.00
Miercuri: 09.00 - 18.00
Joi: 09.00 - 18.00
Vineri: 09.00 - 18.00
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

14 comentarii:

  1. Foarte greu va mișcați

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti firma de curierat de cea mai proasta calitate din Romania (comanda de cinci zile si nu raspunde nimeni la tel.)sunteti jalnici sper sa dati faliment

    RăspundețiȘtergere
  3. SA VA FIE RUSINE....PRIMESC RASPUNS DIN PARTEA D-VOASTRA CA PACHETUL A RAMAS BLOCAT IN DEPOZITUL DE LA BISTRITA SI MASINA SPRE GALATI A PLECAT IERI

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept de cateva zile sa imi vina un colet din bucuresti ce dracu faci serviciile sunt blocate va miscati ca dracui colectul mi-a fost urcat de vineri inteleg dumninica nu se lucreaza dar trebuia sa imi ajunga luni dimineata sunteti prafi sincer

    RăspundețiȘtergere
  5. Fix azi o saptamana am fost anuntata ca pachetul comandat a fost expediat dar nici azi nu mi-a fost livrat. Rusine, pierd bani din cauza voastra. Nici macar la tel. Nu raspund, suna ocupat de ieri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteți cei mai lenți din România. Să vă fie rușine, închideți firma! Asta e bătaie de joc, sun la București și mă ține robotul ala o oră și 20 de minute să aștept iar după se închide deodată! Succes in continuare, de la mine aveți o reclamație!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa să-ți faliment ������ sun într-una si nu ras nimeni la tel _|_

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai praf firma de curierat din Romania;oameni buni aveti grija si nu apelati la serviciile acestei firme

    RăspundețiȘtergere
  9. Plec din tara si nu am primit coletul. De doua zile tot spun ca-l primesc. Nu am un telefon unde sa-l caut

    RăspundețiȘtergere
  10. Astept de exact o saptamana un colet si ati raportat catre expeditor ca nu raspund la telefon, lucru total neadevarat.... Nu asa se face treaba...

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunteti varza!...Anuntati prin mesaj coletul si nu il mai livrati...Voi anunta si firma de la care am comandat despre "seriozitatea" dvs...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunteti varza!...Anuntati prin mesaj coletul si nu il mai livrati...Voi anunta si firma de la care am comandat despre "seriozitatea" dvs...

    RăspundețiȘtergere
  13. cea mai de cacat firma de curierat,nu sunteti in stare sa livrati un colet la timp

    RăspundețiȘtergere
  14. Cea mai proasta firma de curierat!! Sa va fie rusine!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori