curierat rapid Urgent Cargus Pitesti Bulevardul Republicii

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct
lucru:
Bulevardul
Republicii,
nr. 24,
Pitesti,
Judetul
Arges
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 08.30 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Marti: 08.30 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Miercuri: 08.30 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Joi: 08.30 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Vineri: 08.30 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

19 comentarii:

  1. Am trimisun pachet din mioveni de 3 zile nu a ajuns la bucuresti si telefoanele de contact suna ocupat permanent.....servicii de rahat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai ce firma este asta de pe data de 06.2016am pus un colet de la bucuresti spre maracineni si nici acum nu am primit rambursul.destinatarul la primit dar rambursul nu a ajuns la mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunde cineva la telefon ?

    RăspundețiȘtergere
  4. RUSINE.Coletul este de 2 zile in oras si deabea azi am primit sms sa vin la sediu;daca tot a-ti afisat in lista awb-ului ca am fost cautat(sotia a stat acasa)de ce nu s-a si intamplat ? Si de ce va este frica sa tineti telefonul in mana ?cel mai jalnic serviciu de curierat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Astept dupa ramburs 7 zile si inca nu a ajuns de tot rasul jegosi

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut si sesizare la ei si la opc colet ajuns in data de 14.05.2016 rambursul banilor nu au ajuns nici azi 19.04.2016 cine stie cat o sa mai astept pentru a primi banii mei .....

    RăspundețiȘtergere
  7. Raspunde cineva la telefon!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am trimis un colet la Bucuresti si a ajuns Vineri 17-06-2016(totul OK)dar rambursul nu a venit pana in data de 21-06-2016.Am sunat si spun ca nu raspund eu(poate nu mai vreau eu banii)bucuria lor ca raman la ei.Am facut o noua comanda pentru preluarea unui colet prin OLX si din nou "nu raspund eu la telefon"(poate nu vreau sa trimit coletul).Peste tot scrie ca ei au program pana la ora 19.00,daca suni agentii ei au pana la ora 17.00.

    RăspundețiȘtergere
  9. In primul
    rand nu resound la tlf.pe mine ma amana de iei cu predarea uni pachet.adevaru ca lam rugat sa ma astepte 5 min, nu a vrut.Sa vedem si astazi....

    RăspundețiȘtergere
  10. Coletul a sosit la ei din 28.07.2016 si primesc sms abia pe 01.08.2016. Curierat de ...............

    RăspundețiȘtergere
  11. Am facut o comanda la Oriflame si nu mi-a venit pachetul. Ei spun ca adresa e gresita sau incompleta. Am adresa asta scrisa de 4 ani, de cand sunt inscrisa la Oriflame si nu mi s-a intamplat asta niciodata. Eu au schimbat mai multe firme de curierat, insa au facut chiar o alegere proasta. Cine stie cand imi voi primi pachetul

    RăspundețiȘtergere
  12. Desi in comanda trimisa catre Astratex am spus care este ora la care eu sunt acasa, am fost sunata la o ora la care eram la serviciu. Am spus cand ajung acasa iar raspunsul a fost"daca mai sunt prin zona".
    Am sunat in disperare la telefon fara niciun raspuns.
    Cred ca aveti prea multi clienti si vi s-a urcat la cap.
    Sunt sigura ca daca mai procedati asa o sa aveti parte de multa reclama negativa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ar trebui sa va respectati clientii.
    Rusineeee!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar trebui sa va respectati clientii.
    Rusineeee!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Telefoanele sunt afisate de design.Nu raspunde nimeni.Am expediat prin fancurier ca acolo macar raspund la telefon

    RăspundețiȘtergere
  16. incerc de 30 min sa intru in contact cu ei si nu reusesc au nr de tf si adrese date pe net aiurea. de rahat firma

    RăspundețiȘtergere
  17. Awb 813246732 este trimis de la Armcorp de o saptamana jumate nu a ajuns inca la destinatar Ce se intampla?????

    RăspundețiȘtergere
  18. Astept un colet de 15 zile si nu a sosit!

    RăspundețiȘtergere
  19. si eu astept un ramburs de bani de 29 decembrie...nimeni nu rapunde la telefon...toate liniile sunt ocupate...servicii de 2 lei !

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori