curierat rapid Urgent Cargus Satu Mare Str. Brasov

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Strada
Brasov, nr. 4
(Cartier Gelu)
Satu Mare,
Judetul
Satu Mare
Telefon:
021-9282
Fax:
021-351.02.00
e-mail:
Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

9 comentarii:

  1. alo.imi raspunde si mie cineva la tel???????????de doua zile astept un pachet.de 2 zile sun sa vb cu cineva si tot astept.............

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel neserios ampatit iaras eu samaduc dupa Colet ca nau timp sa livreze pedeasupra si mincinos

    RăspundețiȘtergere
  3. de o saptamana am pus coletul si nu stiu desprea ea nimica :( neseriosi !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde imi e coletul trimis din Germania ? La telefon de ce nu vorbit ? Ce firma de rahat santeti si voi?

    RăspundețiȘtergere
  5. La numerele acestea de telefon esti pus in asteptare cu orele si tot nu raspunde nimeni , nu e normal sa fie asa ........

    RăspundețiȘtergere
  6. Neserioși, măcar la telefon dacă ați răspunde!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. De 3 sapt ast laptopul si na mai ajuns mi-au adus un pachet de cafea in lok de laptop la tel nu mai răspuns am
    Sai dau in judecata si merg la poliție sa depun plângere ce fel de oameni is ăștia niște mincinoși oameni buni nu mai puneți la ei pachete ca va dau teapa

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Din 15.80.2017 aștept un colet și nu mă sunat nici un agent!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori