curierat rapid Urgent Cargus Tulcea Str. Combustibilului

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Str. Combustibilului,
nr. 3,
Tulcea,
Judetul
Tulcea

Telefon:
021-9282
Fax:
021-351.02.00
e-mail:
Pagina web:

ORAR:
Luni: 08.00 - 17.30
Marti: 08.00 - 17.30
Miercuri: 08.00 - 17.30
Joi: 08.00 - 17.30
Vineri: 08.00 - 17.30
Sambata: 08.00 - 12.30
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

18 comentarii:

  1. Bună,
    Ora de preluare colete nu apare pe site,deși nu preluați decât pana la 16:30.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, as dori sa stiu daca transportati si animale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, transportati si animale?

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna de la dispecerat are un sictir maxim in ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. margarit tincuta24 august 2016, 13:45

    comanda mea la bonprix a ajuns din greseala in Tulcea.Am sunat si explicat ca sunt din Galati acum 3 zile,astazi o ora m-am chinuit sa vb cu un reprezent Cargus la telefon,pe chat,inclusiv cu cel care mi-a zis acum 3 zile de adresa gresita.nr meu de telefon e pe pachet,oricand puteam fi gasita,dar absolut nicio incercare de rezolvare a acestei probleme.ati mai pierdut un client.stiu ca nu va pasa.pacat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteți cei mai neserioși. ...cum e posibil sa trimiteți mesaj ca coletul va fi livrat intre orele x iar voi de nesimțiți ce sunteți nu mai ajungeți cu coletul??? Rusineee sa va fie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TREBUIE SA CEREM CA SA SE RENUNTE LA ASEMENEA ' CURIERI ' !

      Ștergere
  7. Intr-un cuvant NESERIOSI

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunteți serioși. ..una spuneți si alta faceți. ...nu recomand firma.

    RăspundețiȘtergere
  9. Normal ca nu le pasă de clienți. ..nu sunteți singura dezamăgită de firma asta....rusineee Cargus. ...RUSINEEEEE sa va fie

    RăspundețiȘtergere
  10. Cea mai neserioasă firmă de curierat,spune că te-au căutat și nu te-au găsit la domiciliu şi nici măcar nu se deranjează să vina

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne fereste.Mai oameni buni...cine dracu le da autorizatie de functionare?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Te suna ,trimit mesaje iar cand mergi sa ridici coletul nu-l gasesc .Fac 80 km. pana la sediu si-mi spun sa vin maine ,restul e can -can .

    RăspundețiȘtergere
  13. De o ora jumate sun la ei sa vad care e treaba cu pachetul meu. M-am uitat după codul AWB și pachetul e de câteva zile în depozitul lor, dar nu se deranjeza sa mi-l livreze ca na noi plătim degeaba sa ni-l livreze.. Sa va fie rușine

    RăspundețiȘtergere
  14. Se fac livrări și sâmbăta ?

    RăspundețiȘtergere
  15. MI-AU INTARZIAT 2ZILE CU O COMANDA CEEA CE NU O VOI MAI RIDICA, AM ANUNTAT SI PE CEI DE LA EMAG SI LE-AM ZIS , FAC ACEST GEST DEOARECE SUNT TOATE DRUMURILE DEBLOCATE SE CIRCULA DIN PLIN IAR EI AU PE USA AFIS CA NU PRIMESC COLETE PE VREME NEFAVORABILA, FRUMOS NU? ASTA VORBESC DE TULCEA, NU STIU IN REST CUM E.

    RăspundețiȘtergere
  16. daca aleg sa rdic coletul de la sediu , in cate zile trebuie sa fac acest lucru ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu ce sa mai spun că aștept un colet de o săptămână ...! Na nu mai merge in secunda urmatoare sun la protecția consumatorului. ..! Poate ei o să rezolve ! Prieteni internauți ...nu lăsați urechea plecata că ce spun ei ...face cum va să băgăm frica in ei că așa ne ia de proști pe toții!!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori