curierat rapid Covasna, prin Urgent Cargus Sfantu Gheorghe - PUNCT DE LUCRU INCHIS


ÎN ATENȚIA CITITORILOR!


Acest punct de lucru NU mai este activ!!!

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa:
Covasna, judetul
Covasna - localitate
deservita de
Urgent Cargus
Sfantu Gheorghe
IMPORTANT !!!
Kilometri
suplimentari
 = 30
Punct
de lucru
INCHIS!
• Telefon:
021-9282
• Fax:
021-351.02.00
• e-mail:
contact@urgentcargus.ro
• Pagina web:


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !


ORAR(date nespecificate, pentru moment)
Luni:
Marti:
Miercuri:
Joi:
Vineri:
Sambata:
Duminica:

14 comentarii:

  1. O firma foarte neserioasa!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Nu va suparati dar: oamenii lucreaza si nu pot sa stea acasa sau linga telefon toata ziua,cum are fi de exemplu un medic sau un profesor. Si putin respect ar fi ok...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunteti de groaza. astept laptele si pampersii de 4 zile.
    nu raspunde nimeni decat robotul!!!!!!!!!!!
    asta da curier rapid????

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu va suparati dar sunteti dezastru asta nue urgen e lent 4zile pana acum intarziere si poate o sa trebuiasaca sa astept o luna ,dece va mai luati obligatia daca nu o respectati ,a doua oara cand mi se trimit si nu vine la timp ,sun la bucuresti si astept 14 minute ca cineva sa raspunda si imi inchideti .bravo asa in continuare ca va pierdeti clienti

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu astept de 2 sapt un colet, Nu rasp nimeni la tel, nici măcar in București. RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  6. Am trimis un colet...astept de 2 saptamani banii platiti de cumparator.De patru zile am sunat la Bucuresti,mi-au zis,k abia dupa o saptamana banii au ajuns la sediu....hehe...a trecut o saptamana,si inca nimic.....Firma neserioasa,oameni lipsiti de respect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai de rahat firma...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca au dreptate oamenii, sunteti foarte neseriosi, daca puteti contactati alta firma.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte neserioasa pe 30 noiembrie am facut o comanda suntem pe 6 decembrie si inca nu mi-a venit comanda si cand ams sunat la curier ca am inteles ca pana la urma e la el comanda a vorbit foarte urat cu mine si m-a injurat asta este urgent cargus firma buna foarte trist :(

    RăspundețiȘtergere
  10. NUMELE DE URGENT TREBUIE SCHIMBAT LA LENT.FANCURIER ESTE DE 20 DE ORI MAI RAPID.AM FACUT COMANDA IN ACEASI CELELALTE COLETE AU AJUNS LA MINE DE 2 ZILE CU FANCURIER URGENT CARGUS E O FIRMA NESERIOASA

    RăspundețiȘtergere
  11. daca stie cineva un nr de telefon din Sf Gheorghe,rog sa lase comment,astept de peste o saptamana un colet ce sta la ei in depozit conform AWB,multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 0726723056,0752223056,0727723031,0752223031

      Ștergere
  12. Chiar ca este o firma de tot râsul si unde mai pui ca isi bat joc de clienti eu de doua săptămâni astept sami dea banii dreptul care mi se cuvine după ce am trimis un colet de zici ca lam trimis in america rusine c argus firma lui peste

    RăspundețiȘtergere
  13. Stie cineva unde are Urgent Cargus sediul acum in Sfantu Gheorghe?astept coletul de o saptamana...multumesc

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori