curierat rapid DPD Deva

DPD este unul din liderii europeni pe piata seviciilor de coletarie. Cu o experienta de 40 de ani in domeniu, DPD Romania s-a afirmat in domeniul curieratului national si international, constituind o companie sigura, inovatoare, transparenta.

• Adresa
punct
lucru:
Str. Depozitelor,
nr. 5, Deva,
judetul
Hunedoara
 Call center:
031-824.90.90
 Telefon
mobil:
0745-100.194
 e-mail:
 Pagina web:


• TARIFE EXPEDIERI •
DPD vine in ajutorul dvs. cu o lista
de tarife pentru diverse expedieri.
Pentru vizualizarea listei, CLICK AICI !


ORAR:
(ATENTIE! Comenzile se plaseaza
in intervalul orar 09.00 - 16.00)
(Coletele se pot ridica de la sediu
intre orele 09.00 - 11.00)
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

12 comentarii:

  1. Multă întârziere la primirea coletului și angajaţi neserioși...

    RăspundețiȘtergere
  2. in Hunedoara DPD e de toata jena

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai repede ajunge cu posta romana decat cu dpd. Firma neseroasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai repede ajunge coletul cu posta romana. 4 zile am asteptat dupa el.

    RăspundețiȘtergere
  5. au un singur numar de telefon la care nu raspunde nimeni

    RăspundețiȘtergere
  6. frate zici ca sun de la cabina telefonica cum era pe timpuri,si nu raspunde nimeni,cred ca coletele astea vin cu caruta,frate

    RăspundețiȘtergere
  7. Am asteptat un colet care a sosit in Deva in 23.12.2016,nu am fost anuntat,nu mi-a fost adus,si dupa 2 sapt. a fost returnat la expeditor!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Firma de K...t...am asteptat 3 zile dupa un pachet si nimeni nu stie nimic, personal neistruit....varza si ceata la mal

    RăspundețiȘtergere
  9. Neserioși! De acum înainte pentru orice comanda voi precizeaza "nu dpd" firma din Deva de tot rasul!! Am un colet de trei zile ar fi trebuit sa îmi ajungă, m-am uitat pe trating, cică m-au cautat dar sunt plecata în vacanță!mai să fie...și eu nu știu ca sunt în vacanta??? Nici măcar nu m-au sunat! De trei zile tot eu sun curierul!! Praf sunteți! Dati-va demisia nesiubiților!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aoleu mama !! Numai de bine se vorbeste de ei pe aici . Oare anvelopele mele ajung cu ei in Constanta ?? Prima chestie se confirma , nu raspunde nimeni la telefon .

    RăspundețiȘtergere
  11. La numarul de telefon afisat nu raspunde nimeni... Dupa mari eforturi am reusit sa vb cu o dna/dra la call center, care bineinteles ca nu s-a prezentat...si mi-a spus ca ei nu lucreaza cu colete cu ramburs, decat daca fac contract cu ei... Bai DPD-ul p*lii, cine mama dracu v-0a dat autorizatie de functionare ?? cea mai jalnica si mai penibila firma de curierat....

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori