curierat rapid Urgent Cargus Bacau

Urgent Curier si Cargus si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct de
lucru:
Str. Constantin
Musat, nr. 3,
Bacau,
Judetul
Bacau
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !


ORAR:
Luni: 09.00 - 12.30 si 13.30 - 18.00
Marti: 09.00 - 12.30 si 13.30 - 18.00
Miercuri: 09.00 - 12.30 si 13.30 - 18.00
Joi: 09.00 - 12.30 si 13.30 - 18.00
Vineri: 09.00 - 12.30 si 13.30 - 18.00
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

26 comentarii:

  1. constantin geaman4 ianuarie 2016, 11:59

    cargus nu respecta termenii de livrare .am trimis un plic de la bacau la bucuresti pe 29- 12-2015 cu promisiunea ca pe 30 este la destinatar . Nici pe data de 04-01-2016 plicul nu a ajuns la destinatar , desi continea un document important medical. Am incercat ca ii contactez telefonic dar a fost imposibil dupa ce am stat zeci de minute ascultand robotul . rusine sa va fie .

    RăspundețiȘtergere
  2. geaman cornelia4 ianuarie 2016, 12:47

    daca va convine comentariul il aprobati daca nu ........

    RăspundețiȘtergere
  3. Numerele de telefon sunt afisate degeaba.Nimeni nu raspunde sau sunt inchise...

    RăspundețiȘtergere
  4. fix asta am patit siu eu. numai ca eu trebuia sa primesc o comanda. rusine lor

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi trimt mesaj sa astept sosirea coletului azi 19.01.2016 intre orele 11-16.Bucuros astept ca prostul si nu vine nimeni.Nici nu ma suna sa-mi zica sa nu stau blocat in casa.Ba mai mult in mesaj imi este dat un nr de contact la care surpriza : raspunde un fost angajat. este a doua oara candm patesc asa ceva cu acest serviciu de curierat. Nu ar trebui sa se numeasca urgent cargus ci urgent țeapă de neseriosi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua.
    Am discutat cu un cunoscut din Bacau sa-mi trimita un telefon Iphone 5 NOU. Amicul meu a chemat un curier de-al d-voastra care a preluat coletul COMPLET : telefon, cheita, manuale, factura, garantie, cablu de date, incarcator si casti. Domnul Andone Gabriel a deschis pachetul sigilat de client, a viziualizat continutul dupa care A REFUZAT sa-l resigileze. Bineinteles ca am primit coletul defacut si FARA CASTI ( costul castilor originale Apple este 140 lei !). Telefonul era un cadou pentru sotia mea, cadou care s-a transformat intr-o sursa de nervi si frustrare fata de jsonicia angajatilor d-voastra. Va transmit si nr. de AWB: CGS71078846C pentru conformitatea celor aratate de mine. Domnilor angajati din Bacau ai acestei firme chiar nu aveti rusine, chiar sunteti atat de josnici...???
    Domnilor din conducerea acestei firme, chiar nu va puteti selecta oameni de calitate si angajati toti hotii pe care ii gasiti pe strada...? Acest colet era bunul meu pe care l-am platit...v-am platit si d-voastra taxa de transport, deci i-am platit si hotului salariu...! Sa va fie RUSINE hotilor....va platim si ne mai si furati pe deasupra...!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PE VIITOR VOI EVITA CATEGORIC "SERVICIILE" ACESTEI PANARAME DE FIRMA CARGUS/URGENT-CARGUS, CARE PUTE DE LA 5 POSTE DISTANTA!!! TOTAL INCOMPETENTI SI NESIMTITI !!! ITI BLOCHEAZA TOATA ZIUA PE BANII TAI SI FARA SA DEA VREUN ANUNT DECENT CU O MARJA DE 1-2 ORE INTERVAL DE TIMP IN CARE SA DECLARE CA VOR LIVRA COLETUL S-ASA F. SCUMP (PARC-AR FI LA AVION!!)!!! SUNT EFECTIV INCALIFICABILI, GREATA TOTALA!!! V-ATI GANDIT CA PLATIM/PLATITI O EXPEDIERE COLET OBISNUIT CU 25-30 LEI = 10 PAINI MARI DE 3-3,30 LEI SAU 25-30 FRANZELE DE UN LEU BUC., DIN CARE CINEVA SE HRANESTE VREO LUNA JUMATATE!!??!! E EXCROCHERIE PE FATA!!! SI NICI MACAR NU DAU UN TEL. SAU 1 SMS CA SA INSTIINTEZE CORECT DESTINATARUL SI SA OFERE UN INTERVAL DECENT PE CARE SA-L RESPECTE!!! ( 1-2 ORE CA INTERVAL DE TIMP PT. LIVRARE SI BLOCARE A DESTINATARULUI MI SE PARE MAI MULT DECAT SUFICIENT!) SUNT SUB ORICE CRITICA, NEFERICITII NEFERICITILOR SI JALNICII JALNICILOR!!! E ULTIMA OARA CAND MAI ACCEPT SA FOL. MAGARIA LOR DE "SERVICIU"!!! DISPARETI URGENT SI LASATI LOC ALTORA, CA NUMAI "URGENT" NU SUNTETI, PAPAGALILOR!!! BLEAH...

      Ștergere
  7. Este o totala lipsa de bun simt . Tarifele sunt de urgent curier , dar serviciile sunt deplorabile . Nu puteti face fata , inchideti firma ! Am trimis un colet din Slobozia , jud. Ialomita , in ziua de )5.07.2016 ,ora 09 , cu asigurarea celor de la Slobozia ca ajunge in Bacau in data de 06.07.2016 , pana la ora 18 , ceea ce nu s-a intamplat. Este ceva extrem de urgent , telefoanele firmei te paseaza aiurea si te lasa sa astepti degeaba...Am gresit folosind , a nu stiu cata oara serviciile mizerabile ale acestei firme !

    RăspundețiȘtergere
  8. Total neprofesionisti..si lipsa de respect fata de clienti..

    RăspundețiȘtergere
  9. Lipsa de respect fata de clienti Sunteti praf

    RăspundețiȘtergere
  10. Sambata 17-09-2016 primesc mesaj ca sa astept curierul intre orele 11-14 pentru primirea unui colet.Astazi 19-09-2016 ora 17.30 inca mai astept.La telefon nu raspunde nimeni.Nu sfatuiesc pe nimeni sa foloseasca serviciile acestei firme.

    RăspundețiȘtergere
  11. De asemenea, si eu imi exprim nemultumirea aici!!! Am dat comanda de o carte pentru admitere la facultate, stau si astept de o saptamana jumatate sa vina, trebuie sa ma apuc de pregatiri si nu reusesc din cauza acestei firme deplorabile!! Cat oare o sa mai astept?? Plus ca nici nu mai vorbim de pretul transportului, care e jumatate din costul cartii...si mai stau si ore intregi ascultand robotul si sunand la enspe numere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt o firma de cacat . Telefoane la care nu raspunde nimeni. Livrari mai rau ca la posra rommana. Yach

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt niste neseriosi, si fiecare angajat face ce il taie capul, nu exista nici un sef la care sa te plangi. Am avut foarte multe neplaceri cu ei de genul ca agentul nu-mi dadea chitanta si spunea ca produsul costa mai mult, nu dau rest corect si nu aduc coletele si banii la domiciliu. Nu as colabora cu ei niciodata dar sunt nevoit intrucat OLX-ul are contract cu ei. Inca odata, sunt niste neseriosi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost anunțat ca astăzi intre orele 12-17 i-mi vor livra un colet la domiciliu, pe care îl așteptăm, dar nici până la ora 21:30 când scriu comentariul n-a sosit nici un curier. Am așteptat ca prostul. Neserioși???

    RăspundețiȘtergere
  15. Intr-adevar,sunt neseriosi.Am vrut sa expediez un pachet si am fost anuntat ca va fi ridicat intre 15-18,de catre un curier.La orele 19,am sunat din nou si mi s-a raspuns ca, daca doresc,ma pot REPROGRAMA!Pentru alta zi,evident..sau poalte chiar alt an!

    RăspundețiȘtergere
  16. Atentie la taxe!! Am facut un retur de colet cu Urgent Curier si dispecera m.a intrebat daca vreau sa primesc din partea destinatarului confirmare de primire a coletului. Eu,fara sa ma gandesc la altceva decat o mica taxa ptr un sms de confirmare, ca doar ce altceva,am zis OK. Doamna, "draguta",fara sa.mi explice detalii privind confirmarea ma intreaba si de asigurare 1%pe colet.Am refuzat asigurarea mentionand ca ajunge confirmarea,ptr care mai platesc ceva banut. Din vina mea ptr ca n.am intrebat si din dorinta fierbinte a dispecerei de.a ma taxa, m.am trezit cu o taxa de confirmare de 18 lei, dupa ce am platit si taxa de retur 12 lei! MAI MULT COSTA CONFIRMAREA DECAT TAXA DE CURIERAT!!! Deci,ATENTIE LA CE VA BAGA IN CÂRCA!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunteti neseriosi astept de 5 zile un colet care se afla in depzitul cargus

    RăspundețiȘtergere
  18. Azi asteptam un colet urgent...da cine sa il livreze..il tin in depozitele lor jegosii...firma de rahat

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte neseriosi!! la telefoane nu raspunde nimeni iar in privinta comenzii nu se stie nimic .nu suna nimeni.nimic mail nimic instiintare..servicii calitate zeroooo.vom apela pe viitor la serviciile altora

    RăspundețiȘtergere
  20. Firma neserioasa!! Trebuia curierul sa imi aduca un colet de ieri(conform mesajului primit)..si nu l-a adus..azi m-a sunat si i-am zis ca sunt in oras.. a zis k e ok..vine in 5-10 minute..a trecut o ora si l-am sunat.. a zis ca vine imediat..si nu a venit..l-am sunat apoi iar de 5-6 ori si nu raspunde..i-am trimis mesaj sa stiu daca mai vine ca stau cu copiii in soare de o ora si nu vrea sa raspunda la telefon.Frumos nu??

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce sa mai spun firma de cacat credeam ca sunt singurul care e patit cu ei
    ...

    RăspundețiȘtergere
  22. CRED CA TOTI AVETI PERFECTA DREPTATE..... SUNT NISTE NESERIOSI.... PUTEM ATENTIONA CUMVA OPC-UL ? ESTE INADMISIBIL CE FAC ASTIA

    RăspundețiȘtergere
  23. Cargus Bacau nu respecta termenii de livrare , am trimis un plic de la bucuresti la bacau in data de 30.09.2017, cu promisiunea ca pe 01 este la destinatar . Nici pe data de 02-10-2017 plicul nu a ajuns la destinatar , desi continea un document important notarial. Am incercat sa trimit clientul la ei la depozit deoarece mi sa spus ca nu sunt agenti care sa livreze, mi s-a spus ca au program pina la ora 18:00, clientul a ajuns la depozit si au program pina la ora 17:00. Rusine sa va fie !!!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori