curierat rapid DPD Constanta

DPD este unul din liderii europeni pe piata seviciilor de coletarie. Cu o experienta de 40 de ani in domeniu, DPD Romania s-a afirmat in domeniul curieratului national si international, constituind o companie sigura, inovatoare, transparenta.

• Adresa
punct lucru:
Str. Interioara,
nr. 3
Constanta,
judetul
Constanta
 Call center:
031-824.90.90
 Telefon mobil:
0758-239.711
 e-mail:
 Pagina web:


• TARIFE EXPEDIERI •
DPD vine in ajutorul dvs. cu o lista
de tarife pentru diverse expedieri.
Pentru vizualizarea listei, CLICK AICI !


ORAR:
(ATENTIE! Comenzile se plaseaza
in intervalul orar 09.00 - 16.00)
(Coletele se pot ridica de la sediu
intre orele 10.00 - 15.00)
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

10 comentarii:

  1. sstept un colet de 10 dar nu prea pareti seriosi sun si nu raspundeti care e motiv?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,sun la sediul dvs. si nu raspunde nimeni;nu primesc sms cu nr curierului si intervalul de livrare astfel incat sa imi pot organiza timpul pt a fi acasa la livrarea coletelor;in ritmul asta o sa renunt la serviciile firmei care imi trimite produsele pt care sunt un client important datorita modului defectuos in care prestati serviciile;este a treia oara cand mi se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!am primit sms ca azi imi va fi livrat coletul,am asteptat toata ziua dar voi nu aveti macar bunul SIMT de a raspunde la tel am sunat de zeci de ori am trimis sms si nici un raspuns.SA VA FIE RUSINE..

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnilor "DPD-Constanta" *** Am colet trimis la Constanta de pe data de 10 iulie 2017. A ajuns la Constanta pe 12.07.2017 ora 8,15; pe 12.07 a fost prima incercare de livrare iar pe 13.07 a fost a doua, dupa care a intrat in depozit. Eu NU mai inteleg nimic!!! Am dat telefon(cel care este trecut si in documentul de livrare) pe 12.07-13.07-14.07 destinatarului si de fiecare data mi s-a spus ca NU a fost avizat de catre nimeni si ca a dat telefon dansul la dpd si au stabilit data/conditiile/locul de livrare. Dar, ... nu s-a intamplat nimic util. Eu NU cunosc destinatarul decat din convorbirile telefonice si nu pot da alte detalii. Eu gandesc ca aceasta situatie este absurda. Unul zice "este ca si rezolvat ...", altul zice ca "... nu poate fi localizat/nu se poate livra ...". Ma gandesc ca s-ar putea ca dv(DPD) sa-l fi avizat prin SMS iar destinatarul sa nu fie in posibilitatea de a-l citi(nu stie carte, a pierdut ochelarii, nu stie sa caute in telefon, etc). Eu nu cred ca nu se poate gasi o modalitate de a fi livrat coletul. Este vorba de coletul cu nr "1736 0000 0121 53 I". Faptul ca am folosit aceasta firma de curierat dovedeste ca am avut totala incredere in aceasta(este adevarat, nu am mai facut expedieri in Constanta!). Voi urmari in continuare ce se intampla. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar, ...... a trecut timpul! DPD a rezolvat aceasta situatie(!?!), l-a trimis RETUR imediat ce s-au implinit 7 zile da le sosire in Constanta. Daca pentru expediere a avut nevoie de aprox 2 zile si 2 nopti(a trecut si pe la Sibiu), la RETUR a avut nevoie doar de o noapte(conform datelor de pe site-ul lor de urmarire), fara sa mai treaca prin Bucuresti, Sibiu sau alte depozite. Cu putina rautate as presupune ca l-a trimis printr-un curier ce a venit de la mare si era din localitatea mea.
      Eu, n-am facut nici o reclamatie si nici nu intentionez sa fac. Asa fapte trebuie sa faci efort mare sa nu le interpretezi ca bataie de joc. Si acest fel de comportament este cunoscut de mine din epoca incheiata in dec 1989 dar acum, avand un tata german, sunt mult mai eficienti. Este si asta un pret al "intrarii" in Europa !
      Sandu

      Ștergere
  5. Nesimtire mare la dumneavoastra in firma.nu se raspunde la telefon,coletul nu ajunge...

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara. Mare nesimtire la aceasta firma .Am depus un colet in data de 18.09.2017 cu destinatia Anglia si mi s a spus ca va ajunge in 4/5 zile . Lista cu cele depuse in colet o am si nu s a trimis nimic casabil s-au ceva care sa se strice . Coletul nu a ajuns in Anglia iar la returnarea acestuia o parte din produse lipseau si coletul mai bine zis cutia era alta. vineri se afla din nou in Romania nu am fost anuntat telefonic, iar cand m-am dus sa vad ce se intampla mi- lau dat intr-o alta cutie cu jumatate din produse lipsa. Produsele lipsa nu aveau cum sa se strice . Pentru reclamatii trimiti e-mail si confirmare va venii cum a venit si coletul. . E pentru a doua oara cand trimit cu aceeasi firma si constat ca pachetul pentru care am platit 186 Ron a fost vandalizat . Sau furat lucruri din colet si mi sa spus ca s -au stricat . MINCIUNI . NU VOI MAI TRIMITE PRIN ACEASTA FIRMA DE CURIERAT NICIODATA !!!!!! MA NUMESC HARABALA ION SI SUNT DIN CONSTANTA .....

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua! astept un colet din Marea Britanie. Pe site aparae ca a ajuns deja in depozitul local - Constanta- insa aici nimeni nu binevoieste a raspunde la telefon, iar la Bucuresti raspsunsul a fost: Nu pot sa va spun daca vi se va livra coletul azi sau maine. Iar la intrebarea: de ce la depozitul din Constanta nu raspunde nimeni la telefon, raspunsul a fost ca nu detine astfel de informatii!!!!
    Concluzie: nimeni nu stie nimic!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. seriozitate:0
    politete:-7

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnilor de ce nu raspundeti la telefon .De 10 zile incearca cineva sa imi trimita un colet .Trebuie sa contactam alte orase sa ne trimita coletele ?

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori