curierat rapid Nemo Express Roman

Nemo Express - servicii de livrare rapida colete plicuri si valori, expedieri interne si internationale, rapid si sigur. Solutii de logistica si transport, pentru materializarea cerintelor clientilor.

• Adresa:
Str. Stefan
cel Mare,
nr. 268,
Roman,
judetul
Neamt

 Telefon
   mobil:
0727-348.126

 e-mail:
 Pagina web:


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Nemo Express vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !


ORAR: (date nespecificate, pentru moment)
Luni:
Marti:
Miercuri:
Joi:
Vineri:
Sambata:
Duminica:

2 comentarii:

  1. o firma de rahat nu va sfatui sa lucrati cu ei trebuia sa imi livreze un plic sambata si nici macar miercuri nu mi la adus

    RăspundețiȘtergere
  2. Acelasi lucru va spun si eu. Am sunat la bucuresti sa cer un nr. de telefon de la roman si mi s-a spus sa astept sa imi faca legatura la alt departament. Am stat intelefon 40 minute si nu a mai raspuns nimeni. Intre timp se terminase programul. Asta a fost sambata. Marti am sunat din nou si in loc de numar de telefon de la roman mi sa dat numar de la pascani. Bataie de joc.

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori