curierat rapid Urgent Cargus Suceava Calea Unirii

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct
lucru:
Calea
Unirii,
nr. 35,
Burdujeni,
Judetul
Suceava
Telefon:
021-9282
Fax:
021-351.02.00
e-mail:
Pagina web:


• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !


ORAR:
Luni: 09.00 - 17.30
Marti: 09.00 - 17.30
Miercuri: 09.00 - 17.30
Joi: 09.00 - 17.30
Vineri: 09.00 - 17.30
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

6 comentarii:

  1. Am trimis un pachet pe 20 decembrie. A făcut 340 km in nici o zi, deci pe 21 era deja în depozit la Suceava, unde zace și acum. Cît trebuie să dureze să mai facă încă 31 km pînă la Rădăuți ??? La telefon nu răspunde nimeni, doar roboata aia m-a frecat la cap 20 de minute. Noroc că am minute gîrlă. Dacă nu fac față să mai angajeze personal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta comanda ar fi trebuit sa ajunga la mine cel tarziu pe data de 31 Decembrie, dupa cum am fost informat la plasarea comenzii in data de 26 Decembrie. Ieri, 31 Decembrie, am discutat cu o angajata de la Urgent Cargus, la ora 9:11 si 9:37, la numarul de tel: 0219330 , care, dupa ce m-a pus in asteptare, mi-a confirmat ca coletul avand AWB MGG15868449R, se afla in depozitul din Suceava, Moara Nica, si ca as putea sa vin sa-l ridic in cursul zilei respective, deoarece ei nu mai livreaza catre Siret pana pe 3 Decembrie. Am intrat pe site-ul Urgent Cargus: https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx?codbara=MGG15868449R
    si am observat ca coletul este in Suceava, cum am fost informat. Cu toate acestea, am mai sunat la nr de tel: 0740269681, la ora 9:39, la depozitul Urgent Cargus din Moara Nica, si un angajat de acolo mi-a confirmat acelasi lucru. Fiind informat de catre angajatii Urgent Cargus, dar si bazandu-ma pe informatiile de pe site-ul firmei, am plecat la Suceava sa-mi iau coletul. Repet faptul ca inainte de a lua aceasta decizie am fost sfatuit de catre d-ra cu care discutasem anterior la nr de tel: 0219330, care mi-a spus ca daca doresc sa intru in posesia coletului meu pe data de 31 Decembrie, va fi necesara deplasarea mea la depozitul din Moara Nica, deoarece firma de curierat Urgent Cargus nu mai livreaza pachete pana pe data de 3 Ianuarie. Avand nevoie de acel produs, si pentru ca pe data de 3 ian. trebuie sa plec in strainatate, am acceptat sa ma deplasez pentru a-mi ridica produsul de la depozit. Cand am ajuns in Suceava, la ora 10:48, am sunat din nou la depozit pe nr. de tel: 0740269681 pentru a le spune angajatilor sa-mi pregateasca coletul pana voi ajunge eu acolo, in 5-10 minute. Dupa ce am dat din nou nr. de AWB angajatului cu care discutasem si mai devreme si care mi-a spus ca coletul meu este in depozit, de aceasta data mi-a spus ca coletul meu nu este in depozit, si ca se afla undeva intre Bucuresti si Bacau. Am mai sunat inca o data la nr. de tel. 0219330 pentru a-mi exprima frustrarea si confuzia cu care ma confruntam, iar de aceasta data, dupa ce am fost pus in asteptare, mi s-a spus ca coletul meu nu se afla in depozitul din Suceava. In concluzie mi-am irosit timpul si am consumat combustibilul fara rost. Este frustrant si dezamagitor sa am o asemenea experienta cu firme precum EMAG si Urgent Cargus ! Spun asta, deoarece presupun ca firma de curierat Urgent Cargus face de rusine si EMAG-ul. Am fost pus pe drumuri, cand aveam alte lucruri de facut, si am cheltuit bani pe combustibil!
    Mentionez ca firma de curierat Urgent Cargus este responsabila pentru plata combustibilului (in valoare de 50 lei) consumat de mine pana la Suceava si retur, in data de 31 Decembrie, deoarece acest inconvenient sa produs din vina sa. Va rog sa luati in calcul nemultumirea si cerinta mea. Va multumesc anticipat pentru intelegere.

    Catalin Corj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am primit o comanda iar pentru 40 km mi-au cerut 70 ron.Nu m-i se pare corect la un colrt de 200 g

    RăspundețiȘtergere
  4. Suceava - Siret 70 roni pt un colrt de 500g maxim ?????Inuman!!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai raspundeti la mesaje?

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori