curierat rapid Urgent Cargus Vatra Dornei

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct de
lucru:
Str. Unirii,
nr. 55,
Vatra
Dornei,
judetul
Suceava
Telefon (apelați
direct, de pe mobil):
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
(date nespecificate, pentru moment)
Luni:
Marti:
Miercuri:
Joi:
Vineri:
Sambata:
Duminica:

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

2 comentarii:

  1. Fan curier foarte neseriosi pierd pachete, mint clientii ar fi indicat un control de la Protectia Consumatorului cat mai urgent

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu personal nu am nimic de reprosat la adresa lor, sunt multumita de ei. Au fost promti (si sunt in continuare) de fiecare data cand am apelat la ei.Poate e norocul meu, poate nu, nu se stie, pot spune doar: Mult succes in continuare si tineti-o tot asa cum va stiu eu.

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori