curierat rapid Urgent Cargus Constanta Str. Aurel Vlaicu

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Str. Aurel
Vlaicu,
nr. 191,
Constanta,
Judetul
Constanta
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 08.30 - 17.30
Marti: 08.30 - 17.30
Miercuri: 08.30 - 17.30
Joi: 08.30 - 17.30
Vineri: 08.30 - 17.30
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

7 comentarii:

  1. Bună ziua stau de 10 mine in tel și nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. LA numarul de telefon 0757019204 am sunat ( dupa trei zile de asteptat) sa rog sa mi se aduca coletul de la Bon prix
    Mi s-a spus ca nu se poate ca m-a contactat de doua ori si nu -mi mai livreaza coletul
    Sunt profesor, am ore diferite si am solicitat cand sa mi se aduca coletul ( in timpul programului dvs) Astazi d-nul de la telefonul de mai sus, care a refuzat sa-mi dea numele , mi-a spus sa-mi ridic coletul de la sediu!!!! Consider lipsa de profesionalism compotamentul salariatului dvs, si voi incerca sa aduc la cunostiinta celor in drept sa-mi rezolve problema.
    Va solicit un punct de vedere ( nu mai sper in rezolvare) in indreptarea prestarii servciciilor prestate de dvs.
    Mentionez ca voi difuza acest mesaj tuturor celor indreptatiti , inclusiv presei.
    Multumesc pentru solicitudine.

    RăspundețiȘtergere
  3. am asteptat un colet care a plecat in oras la ora 9.36. Nu am primit niciun sms desi am urmarit intreaga zi pe site awb-ul. Culmea nerusinarii consta in faptul ca asa zisul curier mai afirma ca a trimis sms si a venit la usa dar nu a gasit pe nimeni. RUSINE .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De nenumarate ori am patit acelasi lucru.Servicii de foarte proasta calitate!

      Ștergere
  4. 11.04.2017/14.00 Am primit sms de la CARGUS sa astept un colet.Astazi 12.04.2017/11.05 nu raspunde nimeni, la nr. de contact

    RăspundețiȘtergere
  5. Serviciile de curierat sunt foarte proaste.Curierii sunt de o nisimtire crunta.
    Curierul care a apelat de la numarul de tel 0754038510, a fost extrem de obraznic : A sunat la ora 16,30 sa ma anunte de colet. I-am spus sa ne intalnim si mi-a raspuns obraznic ca el si-a terminat programul si sa ma duc eu in ziua urmatoare sa imi ridic coletul de la sediu.Adica este o strategie: suna la sfarsitul programului sau,iti spune ca nu are timp sa ti-l livreze ca i se termina programul, si sa te duci tu in ziua urmatoare sa iti ridici coletul.Ca de...platesti servicii sa iti aduca acasa si ei te pun pe drumuri.Oare sefii acestor curieri stiu de "strategia " acestora?
    Mai vreau sa mentionez ca am constatat aceasta " strategie " de nenumarate ori , insa la multe comenzi on line nu avem posibilitatea de a alege noi curierul, si te trezesti cu acelasi nesimtit la telefon/ la usa!

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori