curierat rapid Urgent Cargus Arad

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct de
lucru:
Str. Horia,
nr. 2,
Arad,
Judetul
Arad
 Telefon
(tarif normal):
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Marti: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Joi: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Vineri: 09.00 - 13.00 si 13.30 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

18 comentarii:

  1. Vraau un nr. De telefon sediu arad.

    RăspundețiȘtergere
  2. niste mincinosi si nesimtiti....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu recoman au intarziere de livrare mai mult de 24 de ore.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba sunteti tampiti? faceti ca si FanCourier? Adica va doare in cot de noi. Am facut comanda ieri. Programul de lucru la Arad este intre n13:30 si 16:30 (colectarea) Pana acum (la 16:44) nimic, nici un semn, nici un telefon nimic. Sa contactam centrul zonal? Care fir-ati sa fiti, ca nu dati decat numarul scurt pentru provincie, unde stai ca prostul ascultand idioata inregistrata pe robot cum face reclame la greu si in final iti spune ca toate liniile sunt ocupate? Pai avem de trimis lucruri urgente idiotilor, daca nici de pe o zi pe alta nu sunteti in stare sa colectati, darmite sa si duceti la destinatie...mi-e sila de voi. Dar am uitat, sunteti romani, aia care se nasc lenesi si lasa-ma sa te las.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunteti niste putori ordinare care mintiti oameni,cum nu am fost gasit acasa, l-am sunat pe sofer si spune ca ajunge imediat si dupa jumatate de ora preda coletul in depozit.rusine sa va fie mintiti pe bani nostri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Niste nesimtiti.... nu raspund la telefoane... livrari intarziate. E clar ca au multe pe cap si nu pot multumi pe toata lumea dar si pompele finebre se misca mai bine decat ei. Total nerecomandabili!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. o firma de cacaom soferi vb foarte urat nu livreaza la timp sunt nesimtiti nu as recomanda nimanui ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nesimititi, joi a fost pus coletu si nici luni nu a ajuns si ma suna sa il ridic de la sediu , total nerecomandabili soferi traiesc pe alta planeta nu stiu unde trebuie sa livreze coletele sa va fie rusine

    RăspundețiȘtergere
  9. o firma de doi lei.
    nerecomandabili.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dau telefon,surpriza ASTEPTATI.dupa 34 minute ma plictisesc si inchid.Ma intreb oare mai primesc comanda trimisa de firma de 4 zile?Probabil ca vine din China nu din Romania!!!!S-au sa mai astept pana in decembrie ca atunci se dau bonusurile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Toti santeti incompetenti nu va meritati salariile numai la prostii va sta capul

    RăspundețiȘtergere
  12. Am primit un colet azi nu avea lipit nimic in exterior nici adresa nimic.Am platit si mi sa parut cam scump cand sun la Bucuresti surpriza am platit mai mult decat era factura si taxa de curier.Am incercat sa sun atat eu cat si de la Bucuresti baiatul care mía livrat pachetul si evident nu ni sa raspuns la tel.Mi se pare lipsa de respect sa faceti ciubuc pe spatele nostru.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mare grija coletul are un pret si curierul incaseaza alt pret iar apoi nu rasp la tel

    RăspundețiȘtergere
  14. Groaznici.comunicare 0,clientul.....plateste nici macar respect,mizerabili!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu se poate exprima in cuvinte frustrarea pe care o ai incercand sa iei legatura cu o persoana din aceasta companie. Servicii cat se poate de proaste. Daca aveti de ales, alegeti alta firma de curierat.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi pare tare rau ca aveti angajati care nu stiu sa comunice civilizat la telefon si fara bun sim inchide telefonul in nas,am asteptat toata ziua de vineri acasa ca aduce pachetul,la un tarziu am sunat la numarul afisat in anunt si a spus ca acum este in Arad si abia in data de 3 ianuarie voi primi coletul,iar azi am asteptat pina la ora 15 si 20 minute apoi am sunat la numarul respectiv si a inchis telefonul va rog sa luati masurii sa va dam in judecata.

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori