Urgent Cargus Sibiu

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
 punct de
lucru:
Str. 
Frigoriferului,
nr. 6,
Sibiu,
judetul
Sibiu
 Telefon:
   021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:
https://www.urgentcargus.ro/  

PROGRAM de lucru:
Luni: 08.00 - 18.00
Marti: 08.00 - 18.00
Miercuri: 08.00 - 18.00
Joi: 08.00 - 18.00
Vineri: 08.00 - 18.00
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.


Servicii oferite:
Curierat rapid national, Curierat rapid local, Curierat rapid international, livrare colete, preluare colete
Cuvinte cheie:
Urgent Cargus Sibiu, curierat rapid Sibiu, curier, curierat Cargus Sibiu

4 comentarii:

  1. Sunt din Sibiu In data de 27 /11/2016 trbuia sa primesc un pachet prin urgent cargus.Agentul m-a sunat si mi-a transmis ca nu poate urca sa imi aduca pachetul pentru ca astepta alti clienti la masina in fata blocului meu.Am incercat sa vorbesc cu un reprzentant la serviciul de relatii cu clientii unde am fost pus in asteptare 45 de minute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata. Am primit ieri,14/11/2016 un sms ca intre orele 15-17,ma contacteaza un curier ,pentru a-mi imana un colet.L-am contactat telefonic la nr din sms si mi-a zis ca vine. Astazi am cautat statusul comenzii si am constatat cu stupoare ca am fost cautata si negasita la domiciliul.Mentionez ca am fost la adresa ,dar curierul nu a venit.Urat sa constati ca platesti un transport si..SURPRIZA ...personalul MINTE. Sunt din Sibiu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai neseriosa firma de curierat..

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori