Urgent Cargus Timisoara

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

• Adresa
punct
lucru:
Bulevardul
Revolutiei,
nr. 4,
Timisoara,
Judetul
Timis
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 08.00 - 18.00
Marti: 08.00 - 18.00
Miercuri: 08.00 - 18.00
Joi: 08.00 - 18.00
Vineri: 08.00 - 18.00
Sambata: 09.00 - 13.00
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.


Servicii oferite:
Curierat rapid national, Curierat rapid local, Curierat rapid international, livrare colete, preluare colete
Cuvinte cheie:
Urgent Cargus Timisoara, curierat rapid Timisoara, curier, curierat Cargus Timisoara

39 comentarii:

  1. Mie personal imi place pagina dumneavoastra. E structurata simplu, informatiile pot fi gasite usor, fie prin functia de cautare, fie din etichetele de sus cu clasificarea facuta pe judete. Am avut in ultima vreme de efectuat cateva expedieri in tara si informatiile de pe site-ul curierat-rapid.blogspot.ro mi-au fost de real folos.

    RăspundețiȘtergere
  2. astept de o saptamana sa-mi livrati un colet....sunteti neseriosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai incercat sa-i suni la centru? trebuie sa ai foarte multa rabdare pana te poti contacta cu un consultant.

      Ștergere
  3. Astept de mai bine de 1 saptamana sa primesc un colet care imi apare in tracking AWB ca este in depozitul din Timisoara, eu Timisorean fiid. A ajuns din germania prin DHL pana la granita in mai putin de 1 saptamana, de la granita ati avut nevoie de mai bine de 1 saptamana sa ajunga in Timisoara iar acum stiind ca e in depozit de 1 saptamana sunt curios de cat timp aveti nevoie pentru a reusi sa il aduceti la 2 kilometrii de depozitul vostru.

    Poate ar fi indicat sa va ocupati de alte afaceri si nu de coletarie sau cum vreti sa numiti ceea ce faceti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel am patit si eu din pacate. Incep sa ma indoiesc de seriozitatea celor de la Urgent Cargus

      Ștergere
  4. De când au făcut fuziunea au decăzut mult! Pachetele nu mai ajung operatorii nu răspund.
    Nu știu ce să mai fac!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am depus o reclamatie in legatura cu un colet expediat in data de 05.11.2015 Dar pina in ziua de astazi nu am reusit sa aflu nimica de soarta coletului.Pe saitul lor aparea ba livrata ba returnata ba ca un curier imi va aduce contravaloarea rambursuluiAm incercat de nenumarate ori sa iau legatura cu ei am fost pus sa astept ca apelul meu este foarte important pentru ei si dupa 15 minute a venit ton de ocupatCe am reusit a fost sa incarc nota de telefonie.Cand am reusit sa prind call centerul lor mi a fost spus ca o persoana competenta de la serv de reclamati ma contacteaza dar pina astazi nimica.In colet este mai bine spus a fost o placa baza PC dar acuma cred ca este o placa VARZA de PC Am lucrat cu Cargusul peste doi ani foarte bine dar de cand sant URGENT CARGUS numai aiurea merg treburile si ca livrare si tarife

    RăspundețiȘtergere
  6. in continuare acelasi comportament. call center cu liniile ocupate tot timpul, livrarile dupa cateva zile cu sesizari si reclamatii

    RăspundețiȘtergere
  7. niste imbecili ordinari isi bat joc de oameni

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar neseriosi... intre 13 si 17? Inca astept coletul

    RăspundețiȘtergere
  9. Iar în Timișoara cei de la recepție nu au nici măcar bunul simț sa salute sau cel puțin să-ți spună sa aștepți puțin, pe langâ faptul ca sunt irascibili,normal ca doar trăim în România, dezamăgitor pentru o asa firma la nivel național.

    RăspundețiȘtergere
  10. Falimentu va paste, si nu pana la Paste ci in viitorul foarte apropiat datorita neseriozitatii voastre.Tot ce am citit mai sus experimentez pe propria-mi piele, lehamite.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dezamagita de serviciile lor...pe langa ca mi-au pierdut un plic, in momentul in care m-am dus la depozit sa il ridic personal m-au dat afara in doua randuri, incercand diverse tertipuri de amanare, iar pana in momentul in care nu am amenintat cu OPC-ul nu s-au sinchisit sa caute plicul in depozit. Nu folisiti acest serviciu de curierat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Oribil! Mincinosi ordinari! Pe awb tracking imi apare ca destinatarul nu a fost acasa si e imposibil de contactat cand eu am stat O SAPTAMANA sa astept un colet de la Arad la Timisoara in ideea ca poate poate ajunge! Sun de 5 ore la ei, linii ocupate, nu raspunde nimeni, am trimis mail, nu a raspuns nimeni....deci practic...JENIBIL!

    RăspundețiȘtergere
  13. UAU, citind comentariile voastre, m-am cam lămurit ! Știam că, ,,Urgent" , era o firmă serioasă ( n-am avut probleme ) , până să se unească cu ,,Cargus" ! Mâine, voiam să trimit niște acte, la București . Stau pe gânduri ...

    RăspundețiȘtergere
  14. chiar nu pot sa primesc coletul?depozitul din timisoara este la 1km de locatia mea[awb-mga10040491]si sta in depozit de o saptamana.astept raspuns!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunteți nesimțit !!!! Și eu aștept un colet de câteva zile și nu sunteți în stare să vă faceți datoria !!! Pentru ce mai lucrați dacă nu sunteți în stare să va faceți jobul cum trebuie . Jalnic

    RăspundețiȘtergere
  16. Am trimis un colet cu ramburs in tara si dupa 2 saptamani de la expediere ei inca nu mi-au adus rambursul
    Evit cat pot Urgent-CARGUS. dezastru...

    RăspundețiȘtergere
  17. SUNTETI NESERIOȘI. NU ADUCETI COLETELE LA TIMP. AVEȚI NUMERELE DE TELEFON LA CARE TREBUIE SA RASPUNDETI ȘI NU O FACETI. SUNTETI PLĂTIȚI DEGEABA. DESERVIREA AR TREBUI SA FIE IREPROȘABILĂ. PĂCAT. NU MERITAȚI A VA PRIMI SALARIILE. URGENT CARGUS TREBUIE EVITAT.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa va fie rușine!!! Neserioși!!! Evitati!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUNT NISTE GUNOAIE TREBUIE SA STAI LANGA MASINA CA SA PREDAI 2 PLICURI . LA SEDIUL FIRMEI AR TREBUI SA INTRE EI INAUNTRU NU SA INGHET EU LANGA MASINA LOR . NR MASINA MH05HZR OLTENI IMPUTITI

      Ștergere
  19. La ce adresa este depozitul din Timisoara ?

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand sa ti dea banii rsmburs foarte neseriosi nu raspunde nimeni la telefon . Ganditi va bine inainte de a trimite ceva

    RăspundețiȘtergere
  21. Am pus trei pachete pe iei de la Severin la timisoara, au trecut10 zile PINA mi le au dat , si cind mi le au dat ,, SURPRIZA"". Lipsea un iPad air 2 de 600€. Nu am cuvinte cum pot sa i descriu. Oameni fără bun simt. Evitatii oameni buni ca e o firma Hoții. Stau si m-a întreb directorul acestei agenții chiar nu știe sa citească o nu l interesează ce se întîmplă in firma care o conduce , ca m-a gindesc ca le recesesioni le citește.

    RăspundețiȘtergere
  22. In viata mea nu mai apelez la voi. Coletul nu ajunge, curierul are telefonul inchis, liniile sunt ocupate mereu.

    RăspundețiȘtergere
  23. mihalceanu claudiu27 octombrie 2016, 10:46

    NESIMTIRE SI LIPSA DE RESPECT FATA DE CLIENT . EI DE LA ORELE 16:00 NU MAI RASPUND LA TELEFON SI AWB MAI SI SCRIU CA AU FOST LA DOMICILIU SI NU AU GASIT PE NIMENI ...STAU DE 4 ZILE IN ASTEPTAREA UNUI COLET CARE IL AU DEPOZIT ...AM VORBIT CU CURIERUL IN 2 ZILE CUM L-AM PRINS SI ZICEA CA PANA IN 17:00 AJUNGE SI DUPA PAUZA CAND SE APROPIA ORA SI IL SUNAM DIN NOU ...

    RăspundețiȘtergere
  24. De o luna astept doua colete..Incompetenti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Habar n-au de capul lor. Angajeaza toti retardatii care nu stiu sa foloseasca niciun GPS. Cum sa nu gasesti o strada in Timisoara si sa treci pe site ca nu este clientul acasa?
    Incompetenti!

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu astept un colet de la sfarsitul lunii trecute. Am facut reclamatie la OPC atat pentru comerciant, cat si pentru curier. Consider ca toti ar trebui sa procedam in felul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ati formulat bine, o sa aveti surprize placute, caci anul asts am facut 3 reclamatii in domenii diferite si am fost indreptatita si ceilalti pedepsiti: amenta, returnare sau inlocuire ffff rapid. Chiar incurajez sa faca lumea reclamatii, ca nu se mai poate. Plina tara de hoti, smecheri si diletanti nenorociti care ne se joaca cu noi, consumatorii... Bravo!

      Ștergere
  27. Nu recomand sa folositi aceasta companie de transport. Neseriosi!

    RăspundețiȘtergere
  28. De o luna astept un ramburs care a plecat atunci imediat si...nu a ajuns inca. V-am scris si mailuri, ati zis ca veti solutiona... Cand? Protectia Consumatorilor va da amenda pt asta, stiti?

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu aştept un colet de la Emag de 4 zile (adica pe data de 4 decembrie)si nu a venit pana acum, am sunat astazi la ei si mi-au spus ca in data de 5 au plecat si in 6 a ajuns in Timisoara, nici pana acum nu a venit din depozit find data de 8 decembrie. Eu m-am dus la emag si mi-au spus ca in maxim 4 zile trebuie sa ajunga. Cand am sunat la ei au spus
    ca maine "s-ar putea sa ajunga"

    RăspundețiȘtergere
  30. ce mai proasta firma de curier

    RăspundețiȘtergere
  31. Pana acum am crezut ca fancurierul este cea mai neserioasa firma de curierat, dar va anunt ca toti sunt la fel, de o saptamana astept un colet, care s-a pierdut undeva pe drum intre Brasov si
    Timisoara. Sau oare numai in Timisoara se intampala? Prin telefon bineinteles nu se poate lua legatura cu ei, nu stiu daca citeste cineva SMS-urile. Si daca citeste, ce se intampla? Nimic. Oricum, nu le pasa.

    RăspundețiȘtergere
  32. bai frate ce dracu e cu firma asta
    greu se misca

    RăspundețiȘtergere
  33. Gunoaielor astept de 1 să săptămână

    RăspundețiȘtergere
  34. Firma neserioasa, astepti 1 saptamina pentru a primi un colet sau poate mai mult. Trebuie reclamat la protectia consumatorului?

    RăspundețiȘtergere
  35. in ton cu toata lumea, nesimtiti...

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori