curierat rapid Urgent Cargus Targu Jiu Aleea Digului

Cargus si Urgent Curier si-au unit fortele incepand cu data de 1 iulie 2014, pentru a oferi cele mai performante servicii si produse clientilor lor. Societatea va ofera servicii de curierat rapid local si national, precum si curierat international.

Adresa
punct
lucru:
Aleea
Digului,
nr. 1,
Targu Jiu,
Judetul
Gorj
 Telefon:
021-9282
 Fax:
021-351.02.00
 e-mail:
 Pagina web:

ORAR:
Luni: 09.00 - 17.00
Marti: 09.00 - 17.00
Miercuri: 09.00 - 17.00
Joi: 09.00 - 17.00
Vineri: 09.00 - 17.00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

• CALCUL TARIFE EXPEDIERI •
Urgent Cargus vine in ajutorul dvs. cu un calculator
de preturi pentru fiecare tip de expediere.
Pentru calculul costului, CLICK AICI !

6 comentarii:

  1. Sa va fie rusine !!Am trimis un colet miercuri dimineața din Tg .Jiu in Ilfov si nu a ajuns nici azi!Incerc sa sun la firma si ma pun pe așteptare 20 de min si apoi închid.Asa ceva este inadmisibil!!!Cea mai proasta si neserioasa firma de curierat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohooo doamna asa am pățit eu cu fan curier din Tg jiu în Timișoara, a ajuns după 10 zile cu mii și mii de telefoane, și cei din Timișoara nu răspundeau deloc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Telefonul este inutil. In mod cert nu este niciun operator sau este unul singur sau nlasa telefonul deschis si robotul, automat, anunta ca toti operatorii sunt ocupati. Am incercat zile intregi sa intru in contact cu ei si nu am reusit. Singura solutie este sa ma adresez protectiei consumatorilor

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua.Am patit la fel cu telefonul.Dupa 20 minute de asteptare am fost deconectat automat.Chiar daca am platit taxa de urgenta pentru plicul trims acesta nu a fost livrat asa cum au promis. Nu au nicio legatura cu urgenta cu rerspectarea unui angajament si cu respectul fata de client. Evitati serviciile lor.Sunt neseriosi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trimis colet din Londra in Gorj,in Tg Jiu a fost preluat de către curier să ajungă la 5min distanta de sediul lor,dar datorită incompetenței lor a ajuns în București....cât de inteligent să fi să faci gafe așa? Sunteți jalnici...

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici T5 Real Web director web Certificat Web Anunturi gratuite - Roportal Bloguri, Bloggeri si Cititori